woensdag 11 maart 2009

Sproeien

Vandaag was het weer eens raak. Ik moest nodig op de bak maar die hadden ze weer eens niet schoongemaakt. De laatste tijd had ik niet zo moeite met die vieze bak maar op de een of andere manier begint er weer iets in me te kriebelen. Zeker na vannacht...toen hoorde ik weer allemaal soortgenoten rond het huis. Ze hebben volgens mij ook flink geknokt. Wauw daar had ik bij willen zijn!

Maar helaas…ik zit binnen opgesloten en ook al ben ik een dinges kater …ik moet mijn territorium verdedigen. Ja en wat doe je dan? Dan zoek ik een goede plek in huis. Het kastje in de badkamer rook toch al veel te neutraal……dus dat kon wel weer eens luchtje van mij gebruiken.

Mijn baasjes hier zo snappen dat niet en noemen dat sproeien. Dat schijnen ze heel vervelend te vinden en ze worden dan heel boos op mij. Ze zeggen dat het stinkt! Snap jij dat? Het ruikt juist zo lekker vertrouwd.

Maar goed een heel gemopper dus vanmorgen van die lui hier zo. Met als resultaat dat ik weer eens naar die vervelende man met die witte jas moet. Dan krijg ik weer een prikje van hem. Ik heb er die prik al 3 keer eerder gehad. Meestal heb ik daarna een tijdje niet zo veel zin meer om mee te doen met het knokken op straat en geloof ik het daar buiten allemaal wel.

Nu ving wel iets op van….volgende maand…nu geen geld….even aankijken nog… Dat betekend meestal dat het nog wel even gaat duren. Mooi dan kan ik nog even snel het huis goed dicht timmeren met mijn overheerlijke luchtjes.


Ik ben bijna jarig... Ben benieuwd wat ik voor mijn verjaardag krijg! Ik deel ook cadeautjes uit! Wil je weten hoe je die ontvangt? Adopteer mij nu, klik hier!

Geen opmerkingen: