zondag 29 maart 2009

Auw Auw...

Het was zo gezellige dag. De verwarming stond hoog en ik heb lekker de hele dag tegen mijn kleine baasje aangezeten op de bank. Ze heeft bijna de hele dag op de bank gezeten. En grote baas was ook de hele dag thuis en kwam steeds maar drinken en eten brengen naar de kleine baas. Ik denk dat het iets te maken heeft wat met de dag ervoor is gebeurd.

Kleine baas was toen bezig in de rommelkamer. Ik hoorde allemaal gestommel. Op zeker moment hoorde ik een lawaai uit het kamertje komen...ik werd er helemaal bang van.
Daarna was het even erg stil. Toen hoorde ik wat gekreun en gekerm en het kleine baasje kwam uit het rommel kamertje gestrompeld. Ze ging op de bank liggen. Ik ben nog even bij haar gaan kijken maar ik werd weggestuurd.

De grote baas kwam wat eerder thuis van zijn werk en samen zijn ze een hele poos weggebleven. Laat in de avond kwamen ze pas terug en kleine baas liep erg moeilijk. Ik weet nu wat er precies is gebeurd die middag. Kleine baas zocht iets boven op een kastje.
Ze is op een wankel krukje gaan staan dat om viel. Ze viel van het krukje tussen allemaal rommel. Door die val heeft ze haar ribben gekneusd en dat schijnt behoorlijk pijn te doen. Ze krijgt nu pilletjes waar ze een beetje suf van word en ze ligt veel op de bank.

Het is wel een beetje zielig voor haar maar ik troost haar wel een beetje door lekker tegen haar aan te liggen.

Geen opmerkingen: