zaterdag 14 maart 2009

Jarig!

Jarig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaaaa ik ben jarig vandaag!!!
Eindelijk is het zover…ik ben vandaag 14 jaar geworden en dat gaan we natuurlijk uitgebreid vieren.

Vanmorgen kreeg ik van mijn kleine baasje een leuk feestmutsje op en ik werd flink geknuffeld.
Zelfs grote baas feliciteerde mij. Dat mag in de krant…( op de blog is ook goed )…Ik heb ook lekker op tijd mijn eten gekregen.

Heerlijk is dat die extra aandacht. Met dat hoedje op mijn kopje ben ik ook net even buiten geweest. Ik dacht nu kunnen alle buurtkatten goed zien dat het een bijzondere dag is voor mij. Ze kwamen wel zo nu en dan achter in de tuin om het hoekje van de schutting kijken maar ze gingen gelijk weer weg. Kennelijk vinden ze mijn hoedje niet mooi.”Nee vind je het gek?” zei grote baas…...” Een kat met een feestmuts op haha dat is toch geen gezicht! “. Nou mij kan het niets schelen ik vind het geweldig staan.

Alhoewel? Het is ook wat onhandig. Ik kan nu moeilijker onder de stoelen door. Dan stoot ik steeds met de punt van het hoedje overal tegen aan. En dan gaat het helemaal scheef zitten. De kleine baas heeft het er maar weer afgehaald.

Wel of geen feestmuts op……het is vandaag mijn dag en dat gaan we met z’n alle lekker vieren. Hoeraaaaaaaaaaaaaaa.

1 opmerking:

Ietsje zei

Gefeliciteerd met je veertiende verjaardag.

Op de foto`s te zien heb je een hele mooie en verwen volle dag en doet moet ook.

Ik hoop je volgend jaar weer te mogen feliciteren.