dinsdag 3 maart 2009

Ik, miauw...

Hey, allemaal even nog iets over mijzelf en mijn lekker luie spannende leventje...

Ik ben een leuke, gezellige kater van 13 jaar. Ik woon in een gezellig huisje met een grote tuin en heb 2 personeelsleden. Mijn favoriete bezigheden zijn: slapen, eten, knuffelen en ook soms sproeien. Ook hou ik van heel hard zeuren …….vooral om eten. Mijn personeel vindt dat niet altijd even leuk maar die moeten niet zo klagen. Ze zijn er voor mij.

Verder wonen er nog een bak vol guppen hier zo. Die kan ik lekker plagen door tegen de ruiten aan te tikken.

Al jaren mag ik niet meer los buiten lopen. Ik zit dan vast aan een touwtje. Dat komt omdat ik ooit een ongeluk heb gehad. Er is een stuk van mijn staart af en ik zou niet zo goed meer kunnen springen volgens mijn personeel. Ze geven mij ook speciaal voer omdat ik anders niet goed kan plassen. Ze hebben mijn blaas al eens gespoeld. Dat was echt geen pretje. Verder ben ik best gezond hoor.

Ik ben best al aardig wat keertjes verhuisd in mijn katte leventje. Ik kom oorspronkelijk uit het westen van het land maar nu woon ik ergens in het noorden. Reizen ben ik wel gewend hoor. Soms ga ik ook wel eens ergens logeren. Best wel leuk zo nu en dan een andere omgeving hoor. Alleen die reis hé… dan zit ik in zo mandje. Dat vind ik maar niks. Ik laat dat weten door heel hard te mauwen. Dan mag ik er onderweg soms even uit.

Meestal lig ik lekker in mijn mandje te slapen of lig ik in de vensterbank wat naar buiten te kijken. Heerlijk zo lui katte leventje.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hihi,

Wat een gekkie ben jij! Echt een superblog, komt er meer van jou?

Anoniem zei

Miauw leuk hoor zo blog

x Sammie je vriendje van hyves