donderdag 5 maart 2009

Logeren


Op dit moment ben ik aan het logeren ver weg van huis. De baasjes thuis hebben me zomaar op een morgen opgepakt en in mijn reis hokje gestopt. Daarna heb ik wel 3 uur in de auto gezeten voordat we er waren. Natuurlijk heb ik ze onderweg wel goed laten weten dat ik er niks aan vond in dat hokje.

Maar al dat mauwen hielp niks. Ik moest gewoon blijven zitten. Uiteindelijk werd ik een beetje suf en ben maar gaan slapen. Toen ik wakker werd waren we op de plaats van bestemming aan gekomen. Ik herkende het meteen. Het is het huis van een van mijn oude baasjes. Van de zomer heb ik daar ook al eens gelogeerd. Het is super leuk daar zo.

Ik krijg veel aandacht en ik mag overal op zitten en liggen. En het aller fijnste is dat ik zelfs ‘s nachts op het bed van dit baasje mag slapen. En dat is zo lekker warm prrrrr daar geniet ik echt van. Thuis is het ook wel leuk want daar is de hele dag een van de andere baasjes thuis en kan ik lekker in de tuin zitten. Dat kan hier niet want er is alleen een heel hoog balkon en eerlijk gezegd…ik ben nou eenmaal een kater met een beetje hoogte vrees.

Maar als ik hier op mijn logeer adres vanachter het raam op de warme vensterbank zit heb ik een prachtig mooi uitzicht. Ik zie dan allemaal heerlijke hapjes voorbij vliegen. Dat mis ik dan weer wel allemaal als ik terug ben.

1 opmerking:

www.martinemussies.nl zei

Wat een leuk log! Turbo is echt een knuffel *hartje* heel veel aaitjes voor hem. Jaaaaaa, Timon vindt het ook altijd fijn om bij me in bed te slapen. Niet op bed, nee, echt ín bed, onder de dekens! :-) Ooit ga ik nog een logje voor hem maken, want ik vind het superleuk om dit Turbolog te lezen! Liefs van Martine