dinsdag 24 maart 2009

Brand!




Wat ik nu heb gehoord. Er is brand geweest vlakbij mijn oude baasjes. Dat zijn de baasjes die vroeger klein waren en nu groot zijn. Ze hebben ook poezenvriendjes in huis.

Er was dus brand bij hun woning. Mijn poezen vriendjes hebben midden in de nacht samen met hun baasjes het huis met spoed moeten verlaten.

De dierenambulance is zelfs nog gekomen om ze te onderzoeken. Ze hadden wel veel rook ingeademd en tijdens de evacuatie wilde de grote poezenvriend nog van 7 hoog naar beneden springen. Hij was in paniek al uit de handen van zijn baasje gesprongen. Maar zijn baasje is een echte held. Met gevaar voor eigen leven is ze achter hem aangerend om hem te redden. De politie en brandweer waren hier wel allemaal een beetje van geschrokken.

Want het baasje rende zomaar weer terug de rook in om hem weer te gaan zoeken. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Iedereen is verder ongedeerd gebleven en met de schrik vrijgekomen. Het huis waar mijn poezenvriendjes wonen had alleen wat rookschade en na een paar nachtjes te logeren zijn geweest konden ze weer allemaal terug naar huis.

Het heeft in allemaal kranten gestaan en mijn poezenvriendjes zijn samen met hun baasjes nog gefotografeerd.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja dat hebben wij ook een keer gehad, toen we nog in een flat woonden. (Toen nog) kleine Zeno hebben we snel in zijn reismand gedaan en Tommie in mijn armen en buiten losgelaten. Wat een schrik maar gelukkig hadden wij ook alleen maar rookschade (in de berging)..

Anoniem zei

Wat een verhaal! Gelukkig is het toch nog allemaal goed gekomen!