woensdag 1 april 2009

Ongeduldig

Mijn kleine baasje heeft de laatste tijd niet veel kunnen doen in huis. Ze heeft nog pijn vanwege haar gekneusde ribben. Bukken gaat niet goed. Daar heb ik ook best een beetje hinder door. Ze kan mij nu ook niet goed verzorgen.

Ik moet ‘s morgens heel lang wachten voordat ze eindelijk naar benden komt en dan gaat ze eerst een poosje zitten voordat ze kijkt of ik nog genoeg eten heb. Grote baas gaat al vroeg weg en heeft mij dan meestal al een beetje eten gegeven.

Dus echt veel honger heb ik niet. Maar ik ben het nu eenmaal zo gewend dat ik ook nog wat van de kleine baas krijg. Als kleine baas dan eindelijk gaat kijken of ik nog wat nodig heb duurt het een hele tijd voordat mijn etensbakje aangevuld word. Met veel gekreun en gesteun krijg ik dan eindelijk wat. Hier word ik dus erg ongeduldig van.

Vanmorgen heb ik dat ook goed laten blijken. Terwijl ze zo bezig was met mijn eten heb ik met mijn kop haar hand weggeduwd. Oeps dat had ik beter niet kunnen doen. Al het eten viel op de grond naast het bakje en mijn baasje werd een beetje boos….ze mopperde zo op mij dat ik maar even ben weggekropen onder een tafeltje. Ze kan toch niet goed bukken dus daar zit ik wel veilig. Misschien moet ik toch maar een beetje meer begrip en geduld hebben nu.

Ze kan er uiteindelijk ook niet veel aan doen dat alles een beetje moeilijker gaat.

Geen opmerkingen: