donderdag 9 april 2009

Polly (wants a cracker)

Mijn kleine baasje had een poes en die poes heet Polly. Polly was, of is want ik weet niet waar ze nu is, kwam uit het asiel. Ze was nog maar 8 maanden toen mijn kleine baasje haar had opgehaald. Polly was graag in de tuin aan spelen met andere katten.

Op een dag kwam er een grote dikke zwerfkat langs. Deze kat woonde ergens achter een paar kantoren. Polly en de zwerfkat konden het goed vinden met elkaar. Zo goed dat ze zelfs wat samen kregen. Dat heeft mijn baasje met eigen ogen gezien. Dus je begrijpt het al Polly werd zwanger. Na een moeilijke zwangerschap en een bevalling met een keizersnee bij de dierenarts kreeg Polly 3 kleine katjes. Donald Ariel en ik …Turbo dus. We zijn vernoemd naar Disney figuren door de kleine baasjes die toen nog allemaal bij ons woonde. De kleine baasjes zijn nu ook groot en wonen nu in eigen huizen en sommige met nieuwe kattenvriendjes.

Mijn eigen zusje en broertje zijn natuurlijk ook al heel lang geleden weg gegaan. Zelfs mijn moeder is ergens anders gaan wonen. Dat kwam omdat ik totaal niet met haar overweg kon. Gek he? Polly is toen met 2 oudere dames mee gegaan en woont daar misschien nog steeds heel gelukkig. Met mijn zusje Ariel is het minder goed afgelopen ze is al een paar jaar gelden overleden. Ze was ziek. En van Donald heb ik verder nooit meer iets gehoord.
Zo gaat dat in het leven he…kleine katjes worden groot.

Geen opmerkingen: