donderdag 16 april 2009

Chillen

Het was lekker weer de laatste dagen en ik heb veel in de tuin gezeten. Heerlijk lekker lui in het zonnetje en dat is dus echt genieten. Daar draait het toch allemaal om in een katten leven.

Een beetje om je heen kijken en luieren in de zon. Of en toe komen er wat kattenvriendjes langs en dan wordt er wat gemauwd en soms wat geblazen onderling. Maar meestal lig of zit ik lekker alleen wat voor mij uit te kijken. Chillen heet dat tegenwoordig in een mensen leven.

Dat is een soort niks echts zinnigs doen en wat rondhangen. Vooral jonge mensen doen dat veel. Ze chillen ook wel in groepjes bij elkaar op bepaalde plaatsen die ze dan weer hangplekken noemen. Andere mensen ergeren zich daar soms aan. Dan vinden ze dat die chillende jongelui eens wat zinnegers moeten gaan doen. Wat een onzin. Wij katten chillen al ons hele leven. En geloof me dat is echt heel relaxed om te doen. Ik kan het iedereen aanraden. En volgens mij hebben de mensen het chillen van ons katten afgekeken.

Geen opmerkingen: