vrijdag 19 juni 2009

Aquarium warmte

O oh dat gaat niet goed…wegwezen. Kleine baas springt op en loopt mopperend op mij af. Ze is nu wel heel erg boos op mij. Ik verstop me maar onder het krukje in de keuken. En ik lag net zo lekker weg te dromen.
Het is ook wel een beetje mijn eigen schuld. Ik weet dat het niet mag maar ik had het een beetje koud en dan is dit wel een erg lekker warm plekje. Ook al weet ik dat het niet mag maar boven op het aquarium zit ik graag.Meestal kan ik maar heel even genieten van dat moment omdat ik daar gelijk weer van word weggestuurd. Vanmorgen was kleine baas een beetje druk bezig in de gang en de keuken. Ze heeft het helemaal nog niet in de gaten gehad dat ik er weer was opgesprongen.
Nu moet ik voorlopig maar even bij kleine baas uit de buurt blijven. Ik zag wel dat ze het aquarium een beetje afstofte net. Dan heb ik geluk want dat betekend dat ze het vanavond niet aan grote baas gaat vertellen. Want als die dat ziet….. Ach ze hebben ook wel een beetje gelijk. Stel dat ik nou eens door de deksel zak. Dat is niet alleen gevaarlijk voor de vissen maar ook voor mij met de stroom die op die lampen staat.

Geen opmerkingen: