vrijdag 12 juni 2009

Pootlezen

Mijn baasjes lazen dit artikel op internet.Veel mensen geloven in handlezen en handlijnkunde, maar je kunt ook pootlezen bij katten. De vorm van de poten en klauwen onthult veel over de persoonlijkheid en de gezondheid van de kat. Houd de kat van variatie of van routine? Is de kat fysiek en mentaal gezond? Krijgt de kat te weinig aandacht of juist te veel? Het zijn slechts enkele vragen waarop je met pootlezen een antwoord krijgt. Is de hartlijn gebroken, dan betekent dit dat de kat in een aanpassingsperiode zit en dat hij extra liefde en aandacht nodig heeft. Heeft de kat zware vierkante poten dan wil dit zeggen dat hij een harde werker is die graag jaagt en nooit bij de pakken zal blijven zitten. Een kat met magere en hoekige pootjes is daarentegen een slechte jager. Hij is een echte intellectueel en observeert zijn prooi liever in plaats van hem aan te vallen.Volgens dit artikel ben ik dus een harde werker die jaagt.. Hmmm mijn baasjes moesten hard lachen toen ze dat lazen. Ik lig dus meestal erg lui te slapen en zeur gewoon om mijn eten. Jagen doe ik ook niet zo veel. Waar zou ik dan die grote vierkanten poten dan voor nodig hebben? Ik jaag alleen maar op vliegen.


Geen opmerkingen: