dinsdag 7 juli 2009

Poesje

Gisteravond heb ik even voor het huis gekeken. Dat was erg leuk want ik zag daar weer allemaal vriendjes die ik al een hele poos niet meer achter het huis had gezien.Ik zag ook een leuk klein jong poesje lopen. Ze kwam zelfs met opgeheven staart mijn richting op lopen. Alleen weet ik niet zo goed hoe ik zo jong poesje moet benaderen. Ik weet dan niet of ik moet afwachten of er gelijk op af moet lopen. Ik heb dus maar het laatste gedaan en ben er gelijk op afgelopen. Het poesje schrok daar heel erg van en maakte gelijk een hoge rug. Dat zie ik gelijk weer als een bedreiging en wil dan het poesje maar gaan aanvallen. Ja weet ik veel want ik zit altijd buiten aan een touwtje en ken die kattenregels allemaal niet zo goed. Het poesje vluchtte weg naar de overkant en ik bleef verbaasd achter.Het poesje keek niet meer om naar mij. Wat heb ik nou weer gedaan. Zo leuk poesje en nu heb ik haar helemaal bang gemaakt met mijn domme gedoe. De volgende keer moet ik het toch maar eens anders aan gaan pakken. Want dit is natuurlijk slecht voor mijn reputatie.Ik ben dan wel een dinges kater maar dat wil nog niet zeggen dat ik helemaal niks meer kan.

Geen opmerkingen: