woensdag 27 mei 2009

Herrie in de tuin hiernaast

Wat een lekker weer was het vandaag en daarom heb ik vanmorgen heerlijk in de tuin gezeten. Lekker het voorjaar opgesnoven en naar de vogeltjes geluisterd.
Alleen werd mijn rust ineens heel brut verstoord en de mooie vogelgeluidjes werden overstemd door een vreselijk lawaai en gebonk in de tuin hiernaast. Het leek wel oorlog. De buren waren bezig met het slaan op een soort Afrikaanse trommels. Djembe noemen ze dat geloof ik. Vreselijk wat een herrie.
Kleine baas vond het ook niet om aan te horen want na dat ze de was had opgehangen ging ze gelijk weer naar binnen.
Ik bleef liever wel buiten in het zonnetje want dat getrommel wende op de duur wel een beetje. Maar na een poosje schok ik weer op van een vreselijk gejammer.
Ze waren hiernaast nu ook nog aan het zingen geslagen. Tjonge jonge waar zijn die lui toch allemaal mee bezig. Ik heb geprobeerd heel hard te miauwen zodat ze op zouden houden.
Maar niks hoor. Uiteindelijk heeft kleine baas me naar binnen gehaald.
Gelukkig was middags alles weer rustig hiernaast en kon ik weer lekker genieten van mijn rust.

Geen opmerkingen: